aajpg [400x211]                                   bbpng [3422x1450]

 

Głównym celem zajęć jest utrwalanie nawyków związanych z dbaniem o porządek wokół siebie. Uczestnicy na zajęciach uczą się efektywnie sprzątać dbając o właściwą kolejność prac porządkowych. Sprzątają swoje otoczenie: zamiatają i myją podłogi, zmywają naczynia, myją okna, sprzątali toalety. Uczą się jakie środki czystości stosować do określonych powierzchni i naczyń. W swoich działaniach uczą się wykorzystywać zarówno środki chemiczne jak i naturalne takie jak ocet i soda. Dostrzegają i rozumieją, że czystość i porządek wokół jest bardzo ważny i ma wpływ na dobre samopoczucie.

To jest z przydziału czynności:

  1. Rozwijanie uniwersalnych umiejętności przydatnych każdemu pracownikowi, takich jak: punktualność, zaradność, samodzielność, współpraca, kreatywność, poszukiwanie informacji, wytrwałość, dbanie o porządek w miejscu pracy, dbanie i właściwe wykorzystanie sprzętu oraz przyrządów i przyborów wykorzystywanych podczas pracy.
  2. Utrzymywanie czystości i przestrzeganie przepisów BHP.
  3. Zapoznanie z różnymi środkami czystości, ich przeznaczeniem i sposobami stosowania.
  4. Zapoznanie z różnymi  materiałami i urządzeniami stosowanymi w pracach porządkowych.
  5. Doskonalenie umiejętności wykonywania prostych prac porządkowych z użyciem odpowiednich środków czystości i urządzeń, w tym: zamiatanie i mycie podłóg, opróżnianie koszy na śmieci, mycie okien, itp.
  6. Zapoznanie z zasadami segregacji śmieci i odpadów, w tym: nauka segregowania odpadów, zapoznanie z pojęciem recyklingu, ekologii  i ochrony środowiska oraz zapoznanie z pojęciem surowce wtórne.

 

 Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie

Zdjęcie